МОНІТОРИНГОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ.
Роботу розробила
Вчитель біології
Терпіннівської ЗШ
Мельник Н.Г.
I
варіант
I рівень (завдання оцінюється в 0.5 балів).
1.Назвіть вегетативні органи рослин: корінь, насіння, стебло, квітка,
листок, плід.
2.Назвіть рослину з простим листям: каштан, акація, вишня, суниця.
3.Визначте у яких рослин мичкувата коренева система: соняшник, пшениця,
горох, жито.
4.Приведіть приклади вегетативного розмноження рослин:
5.Назвіть частину квітки, де знаходиться насінний зачаток: тичинка, зав’язь, пелюстки, чашечка.
6.Як називається квітка, що має тичинки і маточки на різних рослинах:
одностатеві, двостатеві, однодомні, дводомні.
II рівень (оцінюється в 0.5 балів).
1.Назвіть спосіб вегетативного розмноження смородини: кореневищем, вусами,
цибулинами, частинами стебла.
2.Назвіть ознаки вітрозапильних рослин.
3.Вкажіть, що таке додаткове запилення. Поясніть його значення в природі.
4.Поставте + біля правильного твердження:
- розмноження – це …
а) збільшення
кількості рослин;
б) збільшення
розміру організму;
в) утворення
нових пагонів;
г) утворення
нового коріння;
5.Назвіть види простих суцвіть.
6.Біологічне значення розмноження рослин…
III
рівень (оцінюється в 1 бал).
1.Знайдіть відповідність (рослина - суцвіття)
- береза а) складний зонтик
- морква б) сережка
- ромашка в) китиця
- виноград г) кошик
- яблуня д) щиток
2.У яких рослин плід кістянка: горох, смородина, вишня, помідор, абрикос, слива.
3.Як рослини пристосовуються до розповсюдження плодів і насіння: вітром,
птахами?
IV рівень (оцінюється в 1.5 бала).
1. Плоди і насіння яких видів рослин, що зростають у вашій місцевості,
отруйні для людей і тварин?
2.Із наведеного переліку рослин виберіть спосіб розповсюдження плодів і
насіння:
- кульбаба а)птахи
- горох б)вітром
- горобина в)саморозкладання
- лопух г)тваринами
II варіант
I рівень (оцінюється в 0.5
балів).
1.Назвіть генеративні органи рослин: корінь, насіння, стебло, квітка,
листок, плід.
2.Назвіть рослину з складним листям: береза, дуб, акація, черешня.
3.Визначте у яких рослин стержнева коренева система: квасоля, овес, цибуля.
4.Приведіть приклади видів розмноження рослин:
5.Назвіть основні частини квітки –
6.Як називається квітка, що має тичинки і маточки: одностатеві, двостатеві,
однодомні, дводомні.
II рівень (оцінюється в 0.5 балів).
1.Назвіть спосіб вегетативного розмноження суниці: листям, вусами, корінням,
картоплиною.
2.Назвіть ознаки комахозапильних рослин –
3.Вкажіть, що таке самозапилення.
4.Поставте + біля правильного твердження:
- розрізняють два
способи розмноження рослин:
а) вусами і
цибулинами;
б)бульбою і
вічками;
в)вітром і
тваринами;
г)вегетативне і
насінкове.
5.Назвіть види складних суцвіть.
6.Біологічне значення суцвіть.
III рівень (оцінюється в 1 бал).
1.Знайдіть відповідність: (рослина - суцвіття)
- пшениця а) китиця
- черемха б) зонтик
- вишня в) початок
- кукурудза г) складний колос
- соняшник д) кошик
2.У яких рослин плід ягода: пшениця, виноград,
яблуко, мак, помідор, смородина, капуста.
3.Як рослини пристосовуються до розповсюдження
плодів і насіння тваринами?
IV рівень (оцінюється в 1.5 бала).
1.Яке значення плодів і насіння рослин в природі і
господарстві людини?
2.Із наведеного переліку рослин виберіть спосіб
розповсюдження плодів і насіння:
- клен а) видою
- квасоля б) вітром
- череда в) тваринами
- латаття г) саморозкиданням
Комментариев нет:
Отправить комментарий