Моніторингова контрольная робота у 7 класі



МОНІТОРИНГОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ.

Роботу розробила
Вчитель біології
Терпіннівської ЗШ
Мельник Н.Г.


I варіант

I рівень (завдання оцінюється в 0.5 балів).
1.Назвіть вегетативні органи рослин: корінь, насіння, стебло, квітка, листок, плід.
2.Назвіть рослину з простим листям: каштан, акація, вишня, суниця.
3.Визначте у яких рослин мичкувата коренева система: соняшник, пшениця, горох, жито.
4.Приведіть приклади вегетативного розмноження рослин:
5.Назвіть частину квітки, де знаходиться насінний зачаток: тичинка, зав’язь, пелюстки, чашечка.
6.Як називається квітка, що має тичинки і маточки на різних рослинах: одностатеві, двостатеві, однодомні, дводомні.

II рівень (оцінюється в 0.5 балів).
1.Назвіть спосіб вегетативного розмноження смородини: кореневищем, вусами, цибулинами, частинами стебла.
2.Назвіть ознаки вітрозапильних рослин.
3.Вкажіть, що таке додаткове запилення. Поясніть його значення в природі.
4.Поставте + біля правильного твердження:
 - розмноження – це …
а) збільшення кількості рослин;
б) збільшення розміру організму;
в) утворення нових пагонів;
г) утворення нового коріння;
5.Назвіть види простих суцвіть.
6.Біологічне значення розмноження рослин…

III рівень (оцінюється в 1 бал).
1.Знайдіть відповідність (рослина - суцвіття)
  1. береза                                                   а) складний зонтик
  2. морква                                                  б) сережка
  3. ромашка                                               в) китиця
  4. виноград                                              г) кошик
  5. яблуня                                                  д) щиток
2.У яких рослин плід кістянка: горох, смородина, вишня, помідор, абрикос, слива.
3.Як рослини пристосовуються до розповсюдження плодів і насіння: вітром, птахами?

IV рівень (оцінюється в 1.5 бала).
1. Плоди і насіння яких видів рослин, що зростають у вашій місцевості, отруйні для людей і тварин?
2.Із наведеного переліку рослин виберіть спосіб розповсюдження плодів і насіння:
  1. кульбаба                                            а)птахи
  2. горох                                                  б)вітром
  3. горобина                                            в)саморозкладання
  4. лопух                                                  г)тваринами






II варіант

I рівень (оцінюється в 0.5 балів).
1.Назвіть генеративні органи рослин: корінь, насіння, стебло, квітка, листок, плід.
2.Назвіть рослину з складним листям: береза, дуб, акація, черешня.
3.Визначте у яких рослин стержнева коренева система: квасоля, овес, цибуля.
4.Приведіть приклади видів розмноження рослин:
5.Назвіть основні частини квітки –
6.Як називається квітка, що має тичинки і маточки: одностатеві, двостатеві, однодомні, дводомні.

II рівень (оцінюється в 0.5 балів).
1.Назвіть спосіб вегетативного розмноження суниці: листям, вусами, корінням, картоплиною.
2.Назвіть ознаки комахозапильних рослин –
3.Вкажіть, що таке самозапилення.
4.Поставте + біля правильного твердження:
- розрізняють два способи розмноження рослин:
а) вусами і цибулинами;
б)бульбою і вічками;
в)вітром і тваринами;
г)вегетативне і насінкове.
5.Назвіть види складних суцвіть.
6.Біологічне значення суцвіть.

III рівень (оцінюється в 1 бал).
1.Знайдіть відповідність: (рослина - суцвіття)
  1. пшениця                                   а) китиця
  2. черемха                                     б) зонтик
  3. вишня                                        в) початок
  4. кукурудза                                  г) складний колос
  5. соняшник                                  д) кошик
2.У яких рослин плід ягода: пшениця, виноград, яблуко, мак, помідор, смородина, капуста.
3.Як рослини пристосовуються до розповсюдження плодів і насіння тваринами?

IV рівень (оцінюється в 1.5 бала).
1.Яке значення плодів і насіння рослин в природі і господарстві людини?
2.Із наведеного переліку рослин виберіть спосіб розповсюдження плодів і насіння:
  1. клен                                                   а) видою
  2. квасоля                                              б) вітром
  3. череда                                                в) тваринами
  4. латаття                                               г) саморозкиданням

Комментариев нет:

Отправить комментарий